Постинг
18.05.2011 11:55 -
Доходи от Вашите грешки!
Автор: vassiko
Категория: Бизнес
Прочетен: 1364 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 18.05.2011 11:59
Прочетен: 1364 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 18.05.2011 11:59
10. Кой трябва да снеме показанията от електромера ми ако има допусната грешка и какъв е реда за коригиране на показанията?
В случай на неправилно отчитане на показанията на Вашия електромер, за което потребителят е уведомил продавача, в 7 (седем) дневен срок от получаването на уведомлението представител на продавача е длъжен да извърши проверка. В случай, че е допусната грешка, сметката Ви ще бъде коригирана при посещение на титуляра или негов пълномощник в най-близкия център за клиенти (услугата се заплаща по утвърден ценоразпис на „ЧЕЗ Разпределение България” АД). Стремежът на ЧЕЗ е да бъде осигурена техническа възможност, така че клиентите да могат да подават заявлението чрез имейл или по телефона.
10 | Контролно отчитане на СТИ (средство за търговско измерване) по искане на потребител | 30.87 | 6.17 | 37.04 |
http://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na-uslugi.html
Време е всеки да си направи по един ценоразпис:
сбъркал си данъчната декларация - данъчната служба да ти плати!
сбъркал си в работата - рабодателят да ти плати една заплата
сбъркал си платежното нареждане - банката да ти плати
Предложението ми е ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА ГРАЖДАНИТЕ да се преименуват в УСЛУГИ!!!
Какво става в тази държава? Всеки монополист /мобилни оператори, електродоставчици, банки и др. / превръща свойте задължения в услуга, като си ги определят като такси и комисионни!
ДО КОГА???
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене